Klachtenregeling
De medewerkers van Veilig Thuis proberen jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat je ontevreden bent. Als dit zo is, horen wij dit graag. Het is voor jou en ons belangrijk dat je jouw klacht indient. Op deze manier kunnen wij iets doen aan jouw klacht, en kunnen wij voorkomen dat in de toekomst eenzelfde probleem ontstaat. Lees meer
Vertrouwenspersoon & belangenbehartiging
Iedereen die te maken heeft met jeugdhulp heeft recht op een onafhankelijke vertrouwenspersoon. Daarvoor kun je terecht bij het AKJ: Vertrouwenspersonen in de jeugdhulp. Lees meer
Beeld- en geluidsopnamen
Het maken van beeldopnamen is niet toegestaan. Het maken van een geluidsopname is toegestaan mits je van tevoren toestemming vraagt. Lees meer
Verwijsindex
Veilig Thuis NHN voert een registratie in de Verwijsindex in als Veilig Thuis een onderzoek verricht of een dienst Voorwaarden & Vervolg inzet. Lees meer