Snel weg van deze website!
Geschiedenis wissen

Mijn rechten als directbetrokkene

  • Klachtenregeling
    De medewerkers van Veilig Thuis proberen jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat je ontevreden bent. Als dit zo is, horen wij dit graag. Het is voor jou en ons belangrijk dat je jouw klacht indient. Op deze manier kunnen wij iets doen aan jouw klacht, en kunnen wij voorkomen dat in de toekomst eenzelfde probleem ontstaat.
    Lees meer
     
  • Vertrouwenspersoon & belangenbehartiging
    Iedereen die te maken heeft met jeugdhulp heeft recht op een onafhankelijke vertrouwenspersoon. Daarvoor kun je terecht bij het AKJ: Vertrouwenspersonen in de jeugdhulp.
    Lees meer
     
  • Beeld- en geluidsopnamen
    Het maken van beeldopnamen is niet toegestaan. Het maken van een geluidsopname is toegestaan mits je van tevoren toestemming vraagt. 
    Lees meer
     
  • Verwijsindex
    Veilig Thuis NHN voert een registratie in de Verwijsindex in als Veilig Thuis een onderzoek verricht of een dienst Voorwaarden & Vervolg inzet.
    Lees meer
     
  • Privacy & rechten
    Lees meer
     
  • Verzoek inzage dossier/vernietiging dossier
    Lees meer